duminică, 6 martie 2011

Joker

I’m like Joker.
In general aberez, fac mistouri, glume nesarate cu cativa prieteni, online sau telefonic, pun o masca plina cu glume in program. Nu stiu bancuri multe, dar iau viata-n gluma,-n p..a (vorba Parazitilor)
Sa nu va imaginati ca am multi prieteni cu care sa-mi impartasesc glumele mele. I-as putea numara pe degetele de la o singura mana.
Sunt inspirit cateodata, gasesc replici poate usturatoare pentru unii, dar ei nu le considera astfel. Sau cel putin asa cred eu.
Ma intreb: unde este acea linie subtire care delimiteaza gluma de realitate? Cum as putea sa stiu daca am incalcat-o?
Imi place sa fac glume, sa fiu considerat o persoana glumeata, dar nu-mi reuseste de fiecare data. Mai uit sa presar suficienta sare cateodata si imi ies uneori si unele nesarate.
Asta e….viata nu e toata roz.
Daca nu am face si glume , viata ar fi plictisitoare fara zambete, rasete. Zicand o gluma sau mascand realitatea cu una, viata ni se va parea mai putin gri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu